Kiwi-lychee-meloen-gembersmoothie

20 september 2012





Vanochtend had ik tijd en vooral heel veel zin om eens een keer wat meer aandacht te besteden aan mijn ontbijt. Daar had ik gisteravond al zin in. Niet dat het zo'n boeiend ontbijt is, maar normaal is het een snel bakje granenspul in melk. Dus dan is dit wel een boeiend ontbijt. Ook Guusje wilde even ruiken aan mijn eten.




Wat ik tijdens een herhaling van Dr. Phil heb opgesmikkeld: Een beschuitje met aardbeien ♥, eentje met ei, een kopje abrikoos perzik thee en een smoothie.




Kiwi-lychee-meloen-gember smoothie

4 kiwi's
1 blik lychees van 425 gram
zoveel meloen als je lekker vindt, het liefst meerdere soorten. Ik had ongeveer 320 gram meloen, geen idee wat voor soort, maar hij was LEKKER.
gember, mocht je dat lekker vinden. (dat heb ik er wel in gedaan en ik zou het een keer proberen!)

Snijd de gember zo klein mogelijk. Blend blokjes kiwi, stukjes meloen, de lychees met het sap en eventueel de gember. De smaak van de lychees is echt heel verrassend en lekker! Echt een lekkere smoothie dit, en met de gember maak je er echt een hele andere smaak van. Dus nogmaals, ik zou het proberen als je zin hebt in iets nieuws! En het daarna gewoon nog een keer maken, maar dan zonder. Ga ik wel doen!

3 gedachten:

  1. Heerlijk! Precies een echt aardbeientaartje!
    x Hanne
    http://mangelmoes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker zo'n uitgebreid ontbijt. :) En.. Coeur de Pirate; zo leuk die liedjes! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen