141

5 april 2013

Ik ben op wat prachtig werk gestuit. En daar HOU ik van.
Ik kwam haar tegen op Etsy. Het is het werk van Sanne Griekspoor.
En ik ben erg onder de indruk! Ze fotografeert volgens mij digitaal en analoog en dat inspireert me, omdat ik ook met allebei veel bezig ben.
Dit zijn voor mij haar mooiste werkjes, wat ik tot nu toe heb gezien. 

Zelfportret

Stilleven

Een serie dubbele belichting, in samenwerking met Jessica Kittle.

Uit de serie Loss.

En ik vind de serie Home ook heel erg mooi.

Vind jij dit ook mooi? Bekijk dan haar website, Etsy pagina of Facebook.

Laat je inspireren! Liefs.

5 gedachten:

  1. Less is more op z'n hoogtepunt, prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat stilleven is zo leuk!

    Iets voor op mijn verjaardagsinspiratielijstje? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's! Vooral de eerste en laatste.
    Leuke blog heb je :).

    www.ellesappellepauline.blogspot.nl

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen