Monica Ramos

8 augustus 2014

Ahh, ik kwam deze super toffe illustraties tegen! Ze zijn heel grappig en hier zou ik best een postertje van aan mijn muur willen hebben, of een paar kaarten. En ik vond dat jullie ze ook moesten zien ;).

Het zijn illustraties van de in Brooklyn based Monica Ramos. Ze staat bekend om haar luchtige en grillige aquarel illustraties, met haar humoristische kijk op het alledaagse.

Zoals jullie misschien weten fotografeer ik vaak van boven en hou ik van een overall compositie, en dit is wat Monica volgens mij ook doet en wat me zo aantrekt in haar werk. Er is zo veel te zien en daarom zou het zo perfect aan mijn muurtje hangen :) - er valt altijd naar te kijken en wellicht zie ik elke keer wat nieuws. Het beeld is gewoon zo fijn, net zoals het materiaal en de kleuren. Ik word er blij van.

You like it as much as I do?
Je kan een kijkje nemen op Atlent Mag (website waar gekende en ongekende talenten, hun werk en interviews met hen te vinden zijn) in Monica's studio en een interview met haar, en ze zit ook op Instagram, waar ze heel veel inspirerende zelfgemaakte plaatjes post. Ik ben fan!

Liefs!

4 gedachten:

  1. Haha. Die kerel op de boter op de toren wafels. : )

    Fijn dat je de laatste tijd vaak die "onbekende" (voor mij toch) artiesten met ons deelt. Erg leuk om zo nieuwe zaken te ontdekken, meer inspiratie te krijgen en gewoon te bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh die met die wafels vind ik echt heel tof! Zou ik ook rustig een postertje van aan mijn muur hangen, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh ze zijn echt zo schattig! heel inspiratievol! ik ga binnenkort ook een post doen met wat illustraties van mezelf hihi :) heb je nu weer je lay-out veranderd? erg mooi wel! liefs, Charlotte - aliceroxy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi! En wat een leuke blog heb je! Je hebt er een nieuwe volger bij!

    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen