kunstig fruit

2 september 2014

Marion Luttenberger

Marco Ugolini

half an avocado \ a quarter of green apple \ half a pear \ half a kiwi \ 5-7 grapes \ + (a cup of water)

Hikaru Cho

Jacques Bodin, hyperrealistisch schilderij.

Daniel Seung Lee

Dag twee van de Vegan Month of Food 2014. Heb je hier al gelezen waarom ik meedoe en wat mijn thema is?

Mijn blogje is niks zonder wat inspiratie. En laat fruit nou perfect in een plantaardig dieet passen en laat ik dit nou leuke werkjes vinden. Vooral foto één vind ik fantastisch. En foto twee vind ik natuurlijk ook super tof, ik hou van recepten en fotografie. Fijn fijn fijn. En foto drie is gewoon heel cool ook.

Ken jij kunstenaars die ook die fruit in de hoofdrol van hun kunst hebben? Let me know!

Liefs!

3 gedachten:

  1. Ah hier hou ik van! Mooie inspiratie!

    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb wel eens wat van deze en andere fruitkunstige dingen voorbij zien komen op Tumblr maar ik heb geen idee meer wie de kunstenaars waren :P

    BeantwoordenVerwijderen