'Teardrop with vegetables'

22 september 2014

Ken je het nummer Teardrop? Ja? Fijn. Nee? Luister dan maar even. Toevallig kende ik het wel, en daarom was dit extra leuk.

Dit filmpje had ik een tijdje terug al gezien. En ik was onder de indruk. En nu stuitte ik er weer op en vond ik het PERFECT voor deze maandag, omdat ik vaak op maandag inspiratie post. Niet dat dit mij inspireert, want ik ga dit toch echt niet nadoen, maar ik vind het wel heel tof. Net zoals de rest wat ik op de afgelopen maandagen heb geplaatst.

Deze gast, j.viewz, ook wel bekend onder zijn echte naam Jonathan Dagan, maakt muziek. Ik kende hem verder ook niet voor het filmpje wat ik net liet zien. Maar ik heb een beetje naar zijn Soundcloud geluisterd en ik word er wel een beetje blij van. Het klinkt wel fijn. Het is een beetje electronische muziek die hij maakt, wat je ook wel hoort in het filmpje. Maar toch ook met mooie instrumenten - niet dat dit niet samen kan hoor. Maar hé, ik heb echt geen verstand van muziek. Ik vind het wel lekker om naar te luisteren.

Fijne maandag! Ik ga lekker bloggen vandaag ;). (oh en WAAAUUUW ik heb 500 volgers op Instagram!)

2 gedachten:

  1. Moh zeg, dit is wijs! Ik kende het liedje niet maar die groentjes en dat fruit maakt het extra leuk. Heel inspirerend. Ook al ga ik het net als jij niet zelf uitproberen maar het is inspirerend omdat het je out of the box leert denken. Groenten en fruit zijn niet enkel om op te eten maar ook om muziek mee te maken. Maak dat mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen