Analog sunday #5

3 januari 2016

Plaatjes van toen er nog tijd was voor reisjes. Van trek ik koele ijsjes. Van warme zonnestralen op m'n blote schouders. Van slapen in een tent tussen de prachtige hoge bomen in een bos in Antwerpen.

Fijne eerste zondag van het jaar lieve leukerds. Wat ga je doen vandaag?
Liefs!

7 gedachten:

  1. Mooi! Mijn vriend is ook grote fan van analoge fotografie (maar eerder nog van goeie oude polaroids), maar heeft er sinds de verbouwingen amper nog tijd voor. Hij is vorig jaar van job veranderd en heeft vanaf nu veel meer vakantie, hopelijk kan hij er dit jaar (bovenop de verbouwingen) terug tijd voor vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW. Zo mooi!! Vooral de (even tellen....) vierde vanaf boven geteld, of de derde vanaf onder. Okay, en nu moet ik echt dingen voor school gaan doen, ookal is jou blog en plaatjes bekijken een miljoen keer leuker :) :) (en SUPER MEGA bedankt voor je reactie onder mijn blogje!!! Ik had nog wel een vraagje: wat doe jij namelijk met de foto's nadat je ze hebt laten ontwikkelen? Plak je ze dan in een foto album?). Heel veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's!! Volgens mij loop ik weer hopeloos achter, ik zag al meer voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh wat prachtig dit. Beetje mysterieus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave fotos zeg! Analoge camera's maken zulke vette foto's! Mijn vriend heeft er ook één en ben er helemaal weg van. :)

    BeantwoordenVerwijderen