HAPPY NEW YEAR!

1 januari 2016

Lieve leuke grappige enthousiaste knappe kunstzinnige lezers, GELUKKIG NIEUWJAAR! Gek altijd, als er een nieuw jaar begonnen is, vind je niet? Wel soort van fijn maar ook soort van gek.
Ik hoop dat je oud & nieuw heerlijk was! Of gewoon chill. Of gewoon fijn en lekker en relaxt. Of juist een mega party. Hoe was het?

Ik heb mijn oud & nieuw in ieder geval bij mijn zusje gevierd in Den Haag! We maakten hapjes en drankjes en er was nog een vriendin van haar, en Lucas was er ook. Fijn en lief gezelschap :). En waar was jij vannacht?

Wat het bloggen betreft zijn er dingen die ik heel graag wil veranderen en verbeteren, en ik ben ook wel al flink bezig ermee, maar ik had alweer zo'n lang stuk geschreven en daar heb je nu heeeelemaal geen zin in. :)

Lieve volgers, ik hoop dat jullie dit jaar een heerlijk (blog)jaar hebben, met heel veel liefde en geluk en blijheid en dat je maar veel mag doen van wat je gelukkig maakt. Liefs!

2 gedachten:

  1. Yay, kom maar op met dat nieuwe blogjaar! Ben heel benieuwd naar je veranderingen :). Klinkt als een leuk oud & nieuw! Ik heb het in Maastricht gevierd, met mijn vriend en zijn vriendengroep van vroeger. En gelukkig nieuw jaar natuurlijk, de beste wensen <3! (Oh wow, zo gek dat het nu gewoon ├ęcht 2016 is.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuwjaar! Ik vierde met oudjaar met een gips rond mijn arm op een feestje met vrienden! Gezellig was het wel! ;)

    BeantwoordenVerwijderen